Annonser från BloggPartner

2014 = Stort Tävlingsår

Hej alla läsare!♥
 

2014 ska bli ett stort tävlingsår!

 
 
Detta år har jag satsat mer än någonsin och nästa år kommer bli likadant. I november och december detta år så började matcherna äntligen komma igång för mig och jag har gått två shootfighting matcher och en Muay Thai match. Vunnit SM-silver i shootfighting och vunnit min första Muay Thai match i D-klass. Jag har tränat mycket mer än jag någonsin gjort förut och jag har tagit tag i konditionsträningen ordentligt, vilket fick resultat på bara några veckor. Jag har såklart mål inför 2014, vilket kommer bli ett riktigt stort tävlingsår.
 
 
 
 
Jag hoppas kunna tävla i Amatör-MMA, MMA, Muay Thai & SW. Jag hoppas kunna gå en C-klass match i Muay Thai och se möjligheter till en proffskarriär i MMA. Vikten känns bra inför MMA, jag satsar på att köra i 52 kg och jag ligger normalt runt 58-59 kg, kanske ska gå ner så att jag väger 56-57 normalt, men det är inte något större problem. Att ro hem en guldmedalj är ett stort mål inför nästa år, då jag hittills har tre silvermedaljer, två i SW och en i Shootfighting. Kommer även träna mer styrka och finslipa detaljer och utveckla nya tekniker, både stående och på marken, jag ska bli en riktigt duktig allroundfighter, jag ska känna mig bekväm vart fighten än tar vägen och jag ska dominera. 
 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Stamp-E

KÖTTA!!!

2013-12-15 @ 13:30:40
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0