Annonser från BloggPartner

Tisdagens MMA-träning

Hej alla läsare!♥

För två timmar sedan kom jag hem från dagens MMA-träning som bestod utav giljotinförsvar.

Vi fick lära oss olika försvar och sedan fick vi sparras med att en skulle starta i en giljotin och försöka ta sig ut och sedan fick man köra fritt efter att man tagit sig loss. Vi sparrades ganska länge idag och sparringen kändes bra, jag fick en del lås som jag inte får in så ofta. Försvaren mot giljotinen fungerade väldigt bra faktiskt och jag kom loss väldigt många gånger.
För er tjejer som är intresserade utav att pröva thaiboxning så är ni välkomna ner för att provträna i en tjejgrupp som tränar varje söndag 13.00 - 14.30 och onsdag 19.20 - 20.40. Instruktören kommer vara Jill Idh som är en väldigt duktig thaiboxare och har imponerande meriter. Jag körde första tjejpasset i söndags och det var riktigt roligt. Stämningen var väldigt skön och avslappnad och man kände sig hemma. Ni kan läsa mer om det här. Är ni intresserade är det bara att komma ner och köra med oss.
Det står tisdagar på postern, men det har blivit ändrat till onsdagar 19.20 - 20.40.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Sami

Hoppas det gick bra :)

2012-03-07 @ 18:58:59
URL: http://www.ihyttan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0