Annonser från BloggPartner

Tisdagens MMA-träning

Hej alla läsare!♥

''Jag känner att jag kunde ha gjort mycket bättre ifrån mig''


Idag var det återigen dags att vara med på elitgruppens träning för try-outs och det var MMA på schemat. Vi gjorde en nertagning och sen övade vi på ground n pound och till slut blev det sparring. Jag känner att jag kunde ha gjort mycket bättre ifrån mig och det suger verkligen att min kondition inte är så bra som jag vill att den ska vara. Efter elitpasset var det dags för mitt normala pass med 301 gruppen och jag var trött och mör och gjorde inte alls bra ifrån mig och det kändes inte alls bra. Jag hoppas ha skärpt mig till passet imorgon, nu tröstäter jag massor med KIWI och tittar på Green Lantern filmen.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Sami

Man kan inte alltid vara på topp :( bara att ta nya tag tills imorgon:)

2012-01-24 @ 22:56:37
URL: http://www.ihyttan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0