Annonser från BloggPartner

Onsdagens Thaiboxningspass

Hej alla läsare!♥

Jag har precis kommit hem från ett Thaiboxningspass med eliten, fortfarande try-out vecka.

Jag hade riktigt ont i mina vader och magen, men jag kämpade mig igenom detta och är glad att jag var med på passet. Det blev thaiboxning hela passet med olika teknik övningar först och sparring med en viss kombination i slutet. Imorgon har jag två pass först elitens grapplingpass, sedan 301-501 passet och på fredag har jag elitens boxningspass kvar, sen är try-out veckan över. Idag gick det helt okej, kändes bättre idag än igår. Jag hoppas att jag åtminstonde kommer få chansen att vara med på något elitpass ibland, kanske lördagens? För jag skulle verkligen vilja lära mig så mycket som möjligt.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Sami

sv: Jag har inte sett hela så jag kan inte säga om den är bra eller inte dock så var det(som du säger)snygg utgåva för det priset =)

2012-01-26 @ 07:03:37
URL: http://www.ihyttan.wordpress.com
Postat av: Anna T

sv: Jodå det går bra, men Fredrik tycker jag skriver för lite och håller jag med om :). Hur går de själv?

2012-01-26 @ 15:12:14
URL: http://annatjernstroms.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag har precis börjat träna MMA och du är min kvinnliga förebild! Ville bara säga det! :D kram!

2012-01-26 @ 15:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0