Annonser från BloggPartner

Fredagens boxningspass

Hej alla läsare!♥

Glöm inte att min klubb har öppet hus imorgon


Jag har precis kommit hem till Tomas efter ett boxningspass där vi körde olika sparringsövningar samtidigt som vi fysade ganska mycket. Det var det sista passet med elitgruppen för mig denna vecka och det har varit en rolig vecka. Jag hoppas att jag har visat att jag kan en del saker och att jag är motiverad till att tävla. Glöm inte att min klubb har öppet hus imorgon från 13.00. Man kan börja träna de olika stilarna som finns på våran klubb. Om ni är intresserade så gå in här för mer info.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Sami

Var gärna med och rösta om min tävling :) blu-ray film i vinst!

http://ihyttan.wordpress.com/2012/01/27/en-makeover-tavling/

2012-01-27 @ 20:03:56
URL: http://www.ihyttan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0