Annonser från BloggPartner

Helgen

Hej alla läsare!♥
 

Födelsedagsfest och Strikeforce! 

 
Idag ska jag gå på Angelicas födelsedagsfirande, hon fyllde år i juni, men ska ha sin fest idag. Jag hoppas att jag kan kolla på Strikeforce: Rousey vs Kaufman inatt och imorgon ska jag filma en scen till Infectious blood. De kommande veckorna kommer mycket planering kring filminspelningar komma, vilket kommer bli väldigt kul. 
 
I Strikeforce: Rousey vs Kaufman så ställs den kvinnliga bantamviksmästaren Ronda Rousey mot den fd bantamviktsmästaren Sarah Kaufman, ska bli spännande att se vem som vinner, det känns faktiskt som att det kan gå hur som helst trots att Rousey är en klar favorit. 
 
 
 
 
 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0