Annonser från BloggPartner

MMA-matchresultat

Hej alla läsare!♥

Jag är hemma nu efter dagens matcher. Jag fick möta 4 motståndare, två var från min egna klubb Stockholm Shoot och det är fyra på den första bilden är alla från Stockholm Shoot. Cornelia, Hanna, jag (i helt rosa) & Jill.

Jag sitter i mitten med Cornelia och Lovisa.
Tomas var där och hejjade på mig idag ;)
Jag började med att möta Tamara som det blev oavgjort med (Jag är i rosa shorts). Man ser min blomtatueringen också ;) Bilderna nedanför är från matchen med Tamara. Jag mötte sedan Hanna & Jill från min egna klubb som har tränat längre än mig och förlorade mot dem. Den sista jag mötte var Romina och jag vann med en Kimura.
Amatörrekord: 1-2-1
Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: EMma

Grattis till vinsten =)

2011-05-01 @ 19:01:20
Postat av: Anonym

Grymt bra av dig att vinna på din allra första tävling, det gjorde inte jag. Hur länge hade du tränat en eller två terminer?

2011-05-03 @ 11:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0