Annonser från BloggPartner

Klubbmästerskap 18/11 Sthlm Shoot

Hej alla läsare!

''jag vann faktiskt ett pris filmen Jens Pulver - Driven för att jag hade gjort dagens giljotin och jag blev hur glad som helst.''



Jag berättade tidigare i veckan att det skulle vara Klubbmästerskap i min klubb nu i helgen och jag bestämde mig för att delta. Det började med att det fanns tre olika viktklasser, -65, -76 och 84+ och jag hamnade ju i -65 och på invägningen vägde jag 61 kg. Det var bara jag och en till tjej så vi slogs ihop med killarna vilket var helt okej, annars skulle vi bara ha mött varandra och vi båda ville ha lite fler matcher. Alla fick gå tre matcher var och man vann genom att få någon annan att ge upp eller på poäng efter matchen. Jag hade som sagt tre matcher och den första var mot Sanna som vann på poäng efter fem intensiva minuter. Efter den matchen mötte jag Arnold och jag vann med en giljotin efter 20 sekunder ungefär. Den tredje matchen mötte jag Dennis det blev en intensiv match, men efter matchen var klar vann Dennis på poäng, men ingen submittade mig och det är jag glad för.

Efter att alla hade kört sina matcher var det dags för att finalerna i varje viktklass, de två bästa från varje viktklass fick mötas och från -65 var det Ioni mot Samuel, från -76 var det Kristofer mot Jonathan och från 84+ var det Gustav mot Ivar. Det fanns även tre andra  priser man kunde få och jag vann faktiskt ett pris filmen Jens Pulver - Driven för att jag hade gjort dagens giljotin och jag blev hur glad som helst. Vinnarna blev Ioni -65, Jonathan -76 och Ivar 84+. Det var riktigt kul att ha varit med och tittat på detta Klubbmästerskap.

Jag gjorde någon konstig min haha

Fight 1 Sanna vs Sarah Giercksky

Fight 2 Arnold vs Sarah Giercksky

Fight 3 Dennis vs Sarah Giercksky

 


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Candy

Är inte säker på vad en giljotin är, men det låter grymt. :P Grattis till att du vann den matchen så snabbt och vad kul att du fick en film! :)

2011-06-20 @ 18:32:15
URL: http://www.eye-candy.se
Postat av: Stefan Falkelind

Grattis, grattis.

Missa inte min bloggtävling där du kan vinne en exklusiv konsertbiljett till Patti Smiths Polarpriskonsert i Sth. http://falkelind.favs.se/2011/06/vinn-konsertbiljett-till-patti-smith-.html

2011-06-21 @ 00:17:27
URL: http://stefanfalkelind.com
Postat av: Jakob

Vackert! Grattis!

2011-06-21 @ 01:43:04
URL: http://jakobia.se
Postat av: Angelica

nej va kul! grattis :)

2011-06-21 @ 02:10:22
URL: http://mataduvor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0