Annonser från BloggPartner

Match 10/9

Hej alla läsare!

''mina nästa matcher kommer vara den 10:e september.''



Har fått några frågor om när jag kommer ha match nästa gång och mina nästa matcher kommer vara den 10:e september. Jag håller på att förbereda mig inför dem och försöker ta in så mycket jag bara kan för att åstadkomma bra reslutat på mina matcher. Dem två med de bästa resultaten i varje grupp går vidare till en final och just nu ligger jag trea. Chansen att jag tar mig vidare till final är inte så stor då dem som ligger etta och tvåa är bättre än mig (dem tränar också på min klubb, men har tränat längre än mig), men jag ska ändå kämpa och göra mitt bästa.

På dem flesta träningarna som jag har varit på den här sommaren har även dem som är i elitgruppen och 301-501 varit med på och dem har gett mig mycket tips och visat nya svep, nertagningar och annat som jag kommer ha stor användning för. Den 27/8 börjar nästa termin och då kommer jag vara i gruppen 201 och är alltså inte i nybörjargruppen och det ska bli väldigt kul.

Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till!

2011-07-31 @ 12:41:02
Postat av: Emma

Det kommer gå bra ;)

2011-07-31 @ 17:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0