Annonser från BloggPartner

Svar på kommentar..


''Du är ju tjej och kollar på skräckfilmer. Du gillar blod och vill göra egna skräckfilmer i framtiden. Din pappa är död, men trots det så kollar du gärna på folk som blir torterade och dör i skräckfilmer, du är ju sjuk.''


Svar: Hahahaha vad patetiskt. Så för att jag är tjej så får jag inte kolla på skräckfilmer? Vaddå är det bara en kill-grej? Jag känner många killar som knappt kan titta på blod. Jag tycker att oavsett om man är kille eller tjej så ska man få göra vad man vill och gå efter det man är intresserad utav inte gå efter det som är baserad på ''normen''. Jag hatar den där normen som ofta säger såhär ska killar och tjejer vara, allt annat är fel, konstigt och udda, vilket är helt fel, för alla ska få vara precis som dem vill. Det är ju såna här människor som ger andra hatkommentarer och mobbar andra som är sjuka i huvudet.

Vad har min pappas död med detta att göra? Så bara för att jag har rört vid min pappas lik och att han dog när jag var 10 ska på något sätt förbjuda mig från att kolla på skräckfilmer? Så personer som har blivit dumpade ska inte kolla på sorgliga romantiska filmer? Jag har just intresserat mig för skräckfilmer för att jag tycker att det är en intressant genre och jag tycker att många filmer inom den genren är suveräna. Ditt argument är ganska korkat tycker jag. Jag har redan skrivit ett inlägg om ett liknande ämne här. Jag blir återigen irriterad över att de flesta hatkommentarer är anonyma, folk som inte ens kan stå för vad de säger är fega jävlar.

 


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Madickn

Moget...

2010-05-08 @ 20:32:38
URL: http://conler.se
Postat av: Jacob

Att bygga upp och följa normer, att klaga ned på andra som inte följer ens egna värderingar är att stänga in sig själv, och att vara förlorad och vilsen. Skillnaden mellan dessa och dig Sarah, är att du är mänsklig, och de är blott maskar. Svagt kommenterat av den personen, om jag ens tillåts kalla det för en person.



Btw, skitsnygg header för kommentarssvar! :D



Kram

2010-05-08 @ 22:56:51
URL: http://thateyelessentity.wordpress.com/
Postat av: Jacob

Förresten, jag har publicerat din caligari-bild på min blogg :)



Och för att förkrossa hatkommentatorn ytterligare - jag har nu en fin, tjejig svart/magenta citycykel. :)

2010-05-08 @ 23:00:45
URL: http://thateyelessentity.wordpress.com/
Postat av: Lina

Ytterligare en feg människa som inte har nått bättre för sig än att trycka ner andra. Om någon är tragisk och sjuk så är det dom själva. fega är vad de är, iaf när de trashar en anonymt. Och som du säger, ska man ¨återkoppla allt till sitt egna liv så kan man ju inte se på nått. Alla känner vi ju någon som dött, eller de flesta känner iaf någon som dött. Jag älskar filmen The notebook och allt för min syster, och då dog min mormor i alzheimers och min klasskompis dog i cancer när vi var 23. Borde jag då inte kunna tycka om dessa filmer? tydligen inte enligt den människan som lämnade den kommentaren till dig.

2010-05-09 @ 03:34:52
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Caroline

Men ursäkta, vad är det för fel på folk? Spela roll att man är tjej och spela roll att en familjemedlem är död. Då borde man ju knappast få titta på komedier heller ur etisk synpunkt.

2010-05-09 @ 18:04:11
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0