Annonser från BloggPartner

You're Next

Hej alla läsare!♥
 

''Karaktärerna i denna film fick karaktärerna i alla Fredagen den 13:e filmerna att framstå som genier.''

 
You're Next: En familj återförenas för att fira föräldraparets bröllopsdag, men kvällen blir inte som någon tänkt sig. Syskonrivaliteten och pikarna vid middagsbordet får ett abrupt slut när förövare i djurmasker belägrar deras hus och med brutal precision börjar jaga dem.
 
 
 
Jag och älskling gick och såg förhandsvisningen av You're Next på bio Park. Jag gillar Home Invador filmer och var spänd på hur allting skulle gå till i denna. Första halvan gjorde mig ganska besviken och introt var inte heller väldigt spännande eller indragande. Nästan alla karaktärer i filmen var riktigt korkade, så korkade att tillochmed jag blev irriterad och jag brukar ändå ha en förlåtande syn på karaktärer i skräckfilmer, men detta tog priset. Karaktärerna i denna film fick karaktärerna i alla Fredagen den 13:e filmerna att framstå som genier. Det som räddade filmen för mig var huvudkaraktären som är bland den grymmaste kvinnliga skräckfilmskaraktären som jag har sett. Hon handlade logiskt och vågade göra det som ingen annan vågade. Jag gillade även effekterna i denna filmen och andra halvan var mycket bättre och lyfte filmen till en svag trea. Jag gillade även maskerna som användes och vissa hyllningar till andra skräckfilmer. 
 
 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0