Annonser från BloggPartner

Prisoners

Hej alla läsare!♥
 

''Prisoners är ganska lång, men den känns aldrig långtråkig, utan den har ett bra tempo som står sig igenom hela filmen.''

 
 
Prisoners: Keller Dovers sexåriga dotter och hennes bästa vän kidnappas på Thanksgiving. När detektiven Lokis utredning stannar upp bestämmer sig Keller för att ta saken i egna händer.
 
 
 
Det jag gillade mest med Prisoners var manuset, som var riktigt bra skrivet. Filmen hade ett bra flyt och det hände hela tiden någonting som höll mitt intresse uppe. Väldigt bra skådespelarinsatser och jag är inte alls besviken på slutet. Det fanns några frågor jag hade efter filmen, men dom var inte tillräckligt störande för att göra filmen dålig. Filmen är spännande och jag frågade mig hela tiden är det han, eller är det inte han? Prisoners är ganska lång, men den känns aldrig långtråkig, utan den har ett bra tempo som står sig igenom hela filmen. 
 
 
 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0