Annonser från BloggPartner

Filmer ni kan ha missat

Hej alla läsare!♥
 

Jag ska börja skriva inlägg om filmer ni kan ha missat och jag börjar med The Beast in Heat.

 
Jag kommer inte betygsätta dessa filmer i dessa inlägg, utan bara skriva lite kort info om dom. Filmerna kan komma från vilken genre som helst och jag ska försöka hitta filmer som inte är så välkända, men som ändå en del av mina läsare kan finna av intresse. 
 
Originaltitel: La Bestia in calore
Regissör: Luigi Batzella
År: 1977
Handling: En kvinnlig SS-officer har skapat en grottmänniskoliknande varelse, som hon låter våldta och tortera tillfångatagna kvinnliga partisaner.
 
 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Micke

Jag har den på DVD!

Svar: Nice! :)
Placebohoe

2013-11-21 @ 15:20:28
URL: http://mickemovie.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0