Annonser från BloggPartner

Psycho Cop

Hej alla läsare!♥
 

''Det var väldigt lite blod och gore för att vara en slasher''

 
Psycho Cop: Sex stycken collegestudenter som firar sitt skollov blir förnedrade och mördade en efter en av den djävulsdyrkande och extremt våldsbenägne polisen Joe Vickers.
 
 
Psycho Cop, när jag hörde den titeln tänkte jag genast på Maniac Cop. Filmen känns lite som en rip-off, men den är inte alls lika brutal som Maniac Cop och polisen i denna film känns inte lika galen eller bra spelad som i Maniac Cop. Skötarens karaktär förstod jag inte riktigt heller, det kändes inte som att det fanns någon mening eller motivation till varför han var med i filmen. Det var väldigt lite blod och gore för att vara en slasher, men jag gillade miljön och vissa scener, speciellt de mörka utescenerna, var snygga. Den var inte tillräckligt intressant och tillförde inte så mycket till slashergenren vilket gör att den får en tvåa. 
 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0