Annonser från BloggPartner

Tenta och The Cabinet of Dr Caligari

Hej alla läsare!♥
 

Denna vecka blir det att plugga mycket inför min tenta. 

 
Jag har en tenta på torsdag som jag pluggar till, handlar om den tidiga delen av filmhistorian, några år in då ljudfilmen kom. Jag kommer även se om en av mina favoritfilmer The Cabinet of Dr Caligari denna vecka för att ha den färskt i minnet till tentan. 
 
 
Bild från The Cabinet of Dr Caligari
 
 
Bild från The Cabinet of Dr Caligari
 
 
Jag har även klippt håret. 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej :)
vad läser du nu för tiden? ^^

Svar: Filmvetenskap :)
Placebohoe

2013-04-25 @ 09:34:16
URL: http://psellen.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0