Annonser från BloggPartner

Stuart: A life backwards

Hej alla läsare!♥
 

''Tom Hardy spelar fantastiskt, detta är hans bästa roll enligt mig.''

 
Stuart a life backwards: Författaren Alexander Masters beslutar sig för att närsyna sin omaka vän Stuarts liv, en hemlös man med alkoholism och barndomstrauma. För att göra det mer spännande råder Stuart Alexander att berätta allt bakifrån vilket ger historien en tragikomisk touch.
 
 
Tom Hardy spelar fantastiskt, detta är hans bästa roll enligt mig. Jag tycker att filmen är bra uppbyggd och det var intressant att börja historien backlänges och börja med nuet och jobba sig bakåt i tiden, det var verkligen ett smart drag. Genom att börja med slutet så förklaras olika situationer på nya och spännande sätt. Tom Hardys karaktär är indragande och det är spännande och sorgligt att följa hans resa. Jag hopper verkligen att få se Tom Hardy spela fler såna här roller.
 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Stamp-E

mmm tycker oxå det är en bra men ganska skruvad rulle...

Svar: Ja :)
Placebohoe

2013-06-26 @ 08:07:40
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0