Annonser från BloggPartner

Curtains

Hej alla läsare!♥
 

''Jag gillar användat av dockan i filmen för den tillför en lite läskig stämning.''

 
Curtains: Samantha tror hon har fått en filmroll som psykpatienten "Audra" och ska besöka ett asylum för att studera hennes rollfigur. Regissören har dock andra planer. Han lämnar henne där för att dö. Samantha lyckas fly och far iväg till filminspelningen men någon har redan börjat ta sin hämnd på regissören, kan det vara Samantha eller en annan avundsjuk skådespelerska?
 
 
Nu när jag skriver om slasherfilmer i min hemtenta så har jag fokuserat på att se om många och även försökte hitta några som jag inte har sett tidigare och Curtains var en av dem. Jag gillar stämningen, speciellt i mordscenerna blir det ibland obehagligt vilket är väldigt bra, men det är ganska långtråkigt emellanåt och karaktärerna känns inte alls indragande eller intressanta. Jag gillar användat av dockan i filmen för den tillför en lite läskig stämning.
 
 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0