Annonser från BloggPartner

Cashback

Hej alla läsare!♥
 

''Jag gillade hur filmen är berättad och karaktärerna fångade mitt intresse.''

 
Cashback: När konststudenten Ben Willis blir dumpad av flickvännen Suzy drabbas han av sömnlöshet. För att fördriva de sena timmarna börjar han arbeta nattskiftet på det lokala snabbköpet. Där möter han en skara färgstarka personer, som alla har utvecklat sina egna strategier för att hantera tristessen under åtta-timmarsskiften. Bens knep är att fantisera om hur han lyckas stoppa tiden. På det sättet kan han bättre uppskatta den konstnärliga skönheten i ett frusen värld och människorna som finns där – särskilt Sharon, den tystlåtna tjejen i kassan, som mycket väl kan sitta inne med lösningen på Bens sömnproblem.
 
 
Jag var nog precis på rätt humör då jag såg den här filmen. Jag gillade hur filmen var berättad och karaktärerna fångade mitt intresse, speciellt huvudkaraktären Ben. Huvudkaraktären var bra utvecklad och hans resa genom filmen var väldigt intressant. Många är kritiska mot mataffärscenen med alla kvinnorna, men mig störde den inte alls. Jag gillade alla sekvenser där Ben stoppade tiden, det fanns en speciell känsla i dom scenerna. 
 
 
 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0