Annonser från BloggPartner

Vilka av målen för 2012 har jag klarat av?

Hej alla läsare!♥
 

Några av mina mål inför 2012 är avklarade!

 
* Vara mer social, våga prata med folk utan att vara rädd. 
* Gå min första Shootfightingmatch
* Filma någonting det här året X - Det blev ganska mycket filmande för min del, Anya, Besatt, Once every month, Does he love you? & Infectious Blood.
* Resa någonstans, förutom Katowice X - Jag åkte till Paris för att tävla i SW.
* Träffa mina kusiner mycket mer X - Jag åkte till Polen 5 ggr detta året och träffade dem väldigt mycket.
* Komma upp 1700 filmer i min filmsamling
* Se minst 700 utav alla filmer i 1001 filmer du måste se innan du dör
* Gå ner till min rätta viktklass
* Våga gå på en fest eller något liknande där jag bara känner en enda person och försöka ha roligt.
* Skaffa en katt
* Skicka iväg någon utav mina kortfilmer till någon filmtävling
* Göra någonting vettigt i höst angående att fortsätta utbilda mig
* Köpa alla Ultimate Fighter säsonger som finns
* Ha en sjukt jävla bra fest
* Göra min klubb stolt över mig X - Jag hoppas att jag har gjort det iaf!
* Våga gråta inför någon och framför allt för mig själv
* Göra min Dario Argento samling komplett
* Komma upp i 4100 sedda filmer X - Jag är uppe i 5500 snart.
* Våga tro på mig och inte sitta tyst när jag är bland många människor
* Se minst 100 filmer på bio
* Uppleva någonting riktigt galet med mina kusiner i Polen
 
 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0