Annonser från BloggPartner

Silver linings playbook

Hej alla läsare!♥
 

''Jag tycker dock att den inte var så speciell''

 
Silver linings playbook: En före detta lärare har precis släppts ut från en psykiatrisk anstalt där han suttit efter att ha försökt slå ihjäl sin frus älskare. Nu tvingas han flytta hem till sina föräldrar och gör allt han kan för återförenas med sin motvilliga ex-fru.
 
 
Jennifer Lawrence gör en väldigt bra insats och alla gör en bra insats, men Lawrence strålar i Silver linings playbook. Jag tycker dock att den inte var så speciell, eller stack ut tillräckligt mycket för att jag skulle gilla den väldigt mycket. Det finns många scener jag gillade väldigt mycket och drogs med i, medan det även fanns scener som inte påverkade mig alls eller som inte kändes så speciella, vilket drar ner betyget litegrann. Jag hoppas fortfarande på att Django Unchained vinner Oscar för bästa film och manus.
 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0