Annonser från BloggPartner

Min helg

Hej alla läsare!♥
 

''Jag hoppas däremot på att Lincoln inte vinner någonting''

 
Jag har haft en bra helg, men än är den inte slut. I fredags kollade jag på Modern Family, sen tränade jag ett boxningspass, sen tittade jag återigen på Modern Family när jag kom hem. I lördags vilade jag mest och tittade på Modern Family igen och väntade på att UFC 157 skulle börja som jag såg tillsammans med en vän. Idag har jag mest sovit för att orka vara uppe och se på Oscarsgalan med några vänner och jag har skola imorgon, får se om jag orkar åka dit. Men jag hejjar såklart på Django Unchained, hoppas den vinner någon Oscar. Jag hoppas däremot på att Lincoln inte vinner någonting, nog den sämsta oscarsnominerade filmen i år. Jag vill även tipsa om serien Modern Family som handlar om tre familjer och hur deras relation är med varandra, väldigt bra serie.
 
 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0