Annonser från BloggPartner

Jaws & Jurassic Park

Hej alla läsare!♥
 

Allting verkar gå ihop

 
Jag är riktigt glad över att jag hinner gå i skolan, träna och titta väldigt mycket på film. Jag trodde att jag inte skulle hinna kolla på film alls, men det gör jag, samtidigt som jag tränar mycket och pluggar. Jag är väldigt glad för att jag kommer tävla mycket i år, hoppas både på shootfighting och grapplingtävlingar utomlands. Jag kommer att åka till Tysklan 11/5 för att tävla i NAGA och nu hoppas jag på att kunna vinna en guldmedalj. Det känns inte som att jag måste välja mellan film och mma, utan det känns som att jag kan fortsätta hålla på med båda mina passioner.
 
Jag har hittat en väldigt snygg utgåva av Jaws som jag vill ha, jag hoppas att den kommer gå ner i pris för just nu finns den att hitta mellan 400 - 500 kronor beroende på vart man letar.
 
 
Denna utgåva av Jurassic Park skulle jag också vilja ha.
 
 
 
 
 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Fina utgåvor! =)

Svar: Ja vill verkligen ha dem :D
Placebohoe

2013-02-11 @ 17:30:56
Postat av: Lina

Jaws har funnits ute länge nu, så den lär snart ta slut. Limited edition liksom.

Svar: Jo :/ det är synd.
Placebohoe

2013-02-11 @ 23:41:58
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0