Annonser från BloggPartner

Silent House 2011

Hej alla läsare!
 

''Tyvärr tycker jag att filmen var lite tråkig och dom kunde ha fått mer fler läskiga moment''

 
Silent House: Sarah förbereder, tillsammans med sin far och farbror, försäljningen av familjens mångåriga stuga som nyligen härjats av inkräktare. Men trasiga fönster och sprickor i väggarna visar sig vara det minsta av deras bekymmer när de upptäcker att de inte är ensamma ... och att väggarna döljer mer än bara mögel.
 
 
 
 
Jag har inte sett originalet ännu, men har tänkt göra det snart. Det jag gillade med filmen var att det knappt var några klipp i filmen, utan det kändes som att det var en enda lång tagning och jag kan tänka mig att det har varit svårt att filma. Tyvärr tycker jag att filmen var lite tråkig och dom kunde ha fått mer fler läskiga moment och fler obehagliga stunder. Det positiva är att filmen är ganska kort, vilket hjälpte tempot en del, men inget som hjälpte så mycket för att få till ett godkänt betyg. 
 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0