Annonser från BloggPartner

Insidious: Chapter 2

Hej alla läsare!♥
 

''Jag kände mig inte alls lika upprymd och på nålar som jag gjorde under första filmen''


 
Insidious 2: Familjen Lambert har gått vidare och flyttat från huset där allt började men de är inte ensamma då samma vålnad följer efter dem...
 
 
 
Jag älskade första filmen och väntade med spänning på att få se del 2, då James Wan är en av mina favoritregissörer. Inledningen var riktigt bra och det var kul att få se Jocelyn Donahue som spelade i The House of the Devil. Första scenen tar oss tillbaka i dåtid och det gillade jag verkligen och sedan kommer vi tillbaka i nutiden igen och atmosfären känns inte alls lika obehaglig som i första filmen. Jag kände mig inte alls lika upprymd och på nålar som jag gjorde under första filmen, jag hade faktiskt gärna sett mer av klipp från dåtiden och jobbat på en story därifrån. Det som däremot är bra med Insidious 2 är att den är riktigt snyggt filmad och den blir bättre i andra halvan, då mer av historien om en viss karaktär kommer fram, vilket gör att filmen kan få en svag trea. 
 
 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0