Annonser från BloggPartner

Film jag ser fram emot år 2014: The Green Inferno

Hej alla läsare!♥
 

''Jag har fått höra att det är väldigt mycket gore och starka scener i filmen.''

 
Eli Roths nya film The Green Inferno är en film jag ser fram emot att få se år 2014. Det var längesedan en film i subgenren Kannibalfilm gjordes och denna film känns som något som liknar Cannibal Holocaust och dom typerna av kannibalfilmerna. Jag har fått höra att det är väldigt mycket gore och starka scener i filmen. Dom som har lyckats få se en förhandsvisning har gillat filmen och The Green Inferno har fått bra recensioner. 
 
Handling: En grupp studenter och miljöaktivister från New York reser till en avlägsen del av Perus djungel för att iscensätta en protestaktion. Men när de stöter på en stam med kannibaler tvingas de snart kämpa för sina liv.
 
 
 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0