Annonser från BloggPartner

Body Bags

Hej alla läsare!♥
 

''De två första kortfilmerna är riktigt bra, jag skulle nog säga att den första är den bästa''

 
Body Bags: Filmen är uppdelad i tre skräckhistorier. I den första berättelsen blir en kvinna terroriserad av en galen seriemördare på en bensinmack. Den andra handlar om en man som gjort en hårtransplantation som visar sig ha hemska bieffekter. I den sista handlar om en basbollspelare som förlorat sitt ena öga i en olycka. Han får ett nytt öga som visar sig ha tilhört en död massmördare. Producerad för tv.
 
 
 
Jag tycker att filmer som innehåller flera korta skräckfilmer är väldigt mysiga, speciellt när två av mina favoritregissörer är med och gör filmerna, John Carpenter och Tobe Hooper. De två första kortfilmerna är riktigt bra, jag skulle nog säga att den första är den bästa. Riktigt bra atmosfär och läskig stämning vid bensinmacken och ensamhetskänslan är riktigt bra framställd. Tyvärr är det den sista kortfilmen som drar ner hela filmen, den är ganska tråkig och inte alls läskig, vilket är synd för man hade kunnat göra så mycket med den handlingen. Det är riktigt kul att John Carpenter spelar i filmen. Carpenter och första kortfilmen gör Body Bags sevärd. 
 
 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0