Annonser från BloggPartner

Årets bästa skräckfilmer

Hej alla läsare!♥
 

År 2013 är nästan slut och de bästa skräckfilmerna enligt mig är Evil Dead 2013 och Texas Chainsaw 3D

 
Evil Dead 2013
 
Jag var riktigt glad när jag fick höra nyheten om en Evil Dead re-make och den blev riktigt lyckad. Jag såg den på bio två gånger och köpte den på blu-ray. En film som är fylld med gore och blod och som faktiskt mäter sig med originalet. 
 
 
Texas Chainsaw 3D
 

Texas Chainsaw Massacre 1974 har alltid legat mig varmt om hjärtat och jag har alltid kollat in uppföljarna och nyinspelningarna, men denna är lite annorlunda för den handlar om vad som hände precis efter att första filmen slutar, vilket gör den speciell. 
 
 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0