Annonser från BloggPartner

Sarah mår bra

Hej alla läsare!♥
 
Jag vet att jag inte uppdaterar lika ofta längre, men jag har haft mycket att göra och jag har inte känt för att blogga särskilt mycket heller. Jag kommer inte sluta att skriva, men det kanske inte kommer bli lika ofta. Jag känner äntligen att mitt liv är precis så som jag vill ha det. Jag kommer fortsätta plugga film på cinemateket, jag gillar den skolan och det ska bli väldigt kul att fortsätta med filmpluggandet. Jag kommer fortsätta träna på min klubb Nexus i Alvik och i januari kommer jag ha tränat i tre år. Jag kommer börja tävla snart både i Thai Boxning och Shootifighting.
 
Jag har tagit tag i filmskapandet igen och om några veckor kommer jag att vara helt klar med Man in the Forest som ni kommer att kunna se på Blackflag.tv. Jag har även träffat en kille som jag gillar väldigt mycket och som får mig att må bra. Han får mig att vilja prata och kunna få ut hur jag känner i ord, bit för bit känner jag mig mer bekväm med att göra det och det känns väldigt bra. Det känns även som att jag kan släppa mycket av de negativa och dumma känslorna och tankarna jag har haft som har tyngt ner mina axlar och jag känner mig lättare.
 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Stamp-E

GÖTT ATT HÖRA!!! Du förtjänar att ha det bra :)

Svar: Tack :)
Placebohoe

2013-08-28 @ 09:13:18
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0