Annonser från BloggPartner

Lost, Vampire Diaries och Fresh Prince

Hej alla läsare!♥
 

Dessa serier har jag kollat på den senaste tiden.

 
 
 
 
Jag föredrar att kolla på filmer, men nu har jag börjat koncentrera mig på vissa serier. Jag har sett de två första säsongerna av Lost och är inne på tredje. Jag har hunnit se de fyra första avsnitten av Vampire Diaries och jag har börjat att kolla på Fresh Prince in Bel Air igen.
 
Vilka serier följer ni just nu?
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Stamp-E

ingenting just nu.... men snart börjar säsong 3 av American Horror Story och säsong 4 av The Walking Dead, och då är det dags med lyckliga dagar igen :D

Trevlig helg

Svar: Ja det kommer bli nice!!! :)
Placebohoe

2013-08-31 @ 09:19:35
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Olivia

Följer inga faktiskt!

2013-09-09 @ 00:51:32
URL: http://www.solglans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0