Annonser från BloggPartner

Halloween 2012

Hej alla läsare!♥
 

Boys and girls of every age, wouldn't you like to see something strange? 

 
Nu är den snart här..ni vet vad jag pratar om, Halloween. Jag har planerat att se en hel del skräckfilmer på Halloween, men även fokusera mycket mer på skräckfilmer varje dag under oktober. Ni vet att jag ofta kollar på skräckfilmer, men under oktober tänker jag se om så många skräckfilmer jag kan från min filmsamling. Jag har värmt upp med Demon Knight och Halloween 4 som jag såg igår. Jag hoppas även hinna med några skräckrecensioner för att få bloggen i rätt stämning under oktober. 
 
Min vän Nosferatu kommer nog dyka upp i min blogg under oktobermånad.
 
Det är riktigt tråkigt att sommaren är slut, men oktober är en av mina favoritmånader just för stämningen. Jag hoppas kunna gå på någon Halloweenfest för att kunna klä ut mig till Cupid Me (Ni som har sett South Park avsnittet - Cartman finds love, kommer förstå). Jag ska även gå på bio och se Paranormal Activity 4 då den har biopremiär i oktober. Oktober kommer bli en bra månad!
 
 
Glöm inte att vara med i min filmtävling, där du

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback