Annonser från BloggPartner

Dexter

Hej alla läsare!♥
 

Den här veckan har jag äntligen fortsatt kolla på Dexter.

 
En av mina favoritserier är Dexter, för flera år sedan började jag kolla på det och hann se de tre första säsongerna innan jag fokuserade på filmer igen. Jag kollar hellre på filmer än serier, men nu har jag börjat titta på serier igen. Att se klart alla säsonger av Dexter är något som jag prioriterar i mitt filmtittande just nu, för serien är grymt bra. 
 
Michael C Hall är grym som Dexter. 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Zandra

Bra serie! Har du sett breaking bad? Så jädra bra serie :)

Svar: Ja jag har sett första säsong, väldigt bra var den, ska fortsätta kolla :)
Placebohoe

2012-09-10 @ 17:45:38
URL: http://zandravonhelvete.blogg.se
Postat av: Angelica

Haha, gillar slogan på omslaget! ^^

Svar: Me too ;)
Placebohoe

2012-09-10 @ 22:08:59
Postat av: Henrik_

http://www.hifiklubben.se/sfc/ något för dig :D

Svar: Fan den börjar på min födelsedag då jag ska ha min fest, kan tyvärr int flytta på den eller på matchen nästa dag ^^
Placebohoe

2012-09-11 @ 06:30:25
Postat av: Sami

Hej
Gå in på min blogg och delta i min tävling :) finns i kategorien till höger på bloggen :)

Svar: absolut, vad kul :D
Placebohoe

2012-09-11 @ 10:14:29
URL: http://www.ihyttan.wordpress.com
Postat av: Emma

Jättebra serie, jag längtar tills sjunde S börjar. Säg till när du har sett de sex första!

Svar: Jag med, har snart sett klart hela femte och ska börja se sjätte säsongen snart också!
Placebohoe

2012-09-11 @ 15:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0