Annonser från BloggPartner

Demon Knight

Hej alla läsare!♥
 

''Denna film är fylld av demonliknande varelser, grön gegga, humor, gor och den är gjord med glimten i ögat.''

 
Demon Knight: Brayker bär på den sista av sju nycklar som innehåller Kristi blod. Får The Collector tag i nyckeln kastas universum in i kaotisk ondska och nu har han spårat Brayker till ett litet värdshus i en okänd stad.
 
 
Första gången jag såg denna film var runt 11-12 och gillade den, för några dagar sedan såg jag om den efter att ha köpt den på dvd och jag gillar den fortfarande. Jag blir glad när jag ser den här filmen och Tales from the Crypt säsongerna för det påminner mig om hur dessa filmer hjälpte mig igenom mycket när jag var 11-12. Denna film är fylld av demonliknande varelser, grön gegga, humor, gor och den är gjord med glimten i ögat. Bra skådespelarinsatser, speciellt från Zane som passade otroligt bra i sin roll. Näste recension blir nog av den andra Tales from the Crypt långfilmen, Bordello of blood. Just för Nostalgikänslan och för att jag gillade den då jag såg om den så får den en fyra. 
 
 
 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Stamp-E

mmmm love that flick. såg den x antal gånger när den kom...

Svar: :D
Placebohoe

2012-10-02 @ 07:32:31
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0