Annonser från BloggPartner

Besatt - Noomaraton 2012

Hej alla läsare!♥
 

Nu kan ni se mitt bidrag till Noomaraton tävlingen.

 
Uppgiften var att göra en film på 24 timmar. Man fick ett tema, tre bestämda platser och tre föremål som skulle vara med i filmen. Jag fick med allting, men jag började med allting klockan 18.00 istället för 09.00 pga träning, därför var jag ganska stressad. Man ska kunna rösta på filmerna någonstans, men jag vet inte vart eller när ännu, men ni får gärna gilla denna på youtube sålänge! :) Det är okej att dela med sig av den också! 
 
 
 
Har inte haft tid att svara på era kommentarer ännu, håller på med så mkt just nu. Nu ska jag laga mat, sen svarar jag på kommenterarna ikväll. 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Anna T - Nörd & Filmskapare

Tyckte den var intressant :D mäks att de e du som gjort den! Är det din mamma som skådespelar? Hon är duktig

Svar: Tack, ja det är min mamma, hon älskar att skådespela :P
Placebohoe

2012-09-03 @ 17:36:27
URL: http://www.annatjernstroms.blogg.se
Postat av: Anna T - Nörd och Filmskapare<

sv: Det märks ^^ hon gör det helhjärtat! Himla duktig :D

Svar: Tack, hon blev väldigt glad när hon läste dina kommentarer :)
Placebohoe

2012-09-04 @ 23:17:40
URL: http://www.annatjernstroms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0