Annonser från BloggPartner

Skräckfrågor till mina läsare

Hej alla läsare!♥
 

På Halloween kommer jag lägga upp svaren från dessa frågeinlägg jag kommer ha lite då och då denna månad. 

 
Det är bara att svara i kommentarsfältet (jag vet att det kan vara svårt att se, men jag kan tyvärr inte fixa det än) och nu hoppas jag på många svar för då blir det roligare att posta inlägget på Halloween. De fem första frågorna är: 
 
1. Vilken/Vilka är dina favoritskräckfilmer? 
 
2. Vilken är din favoritstumfilm?
 
3. Vilket filmmonster är din favorit?
 
4. Vilken kändis skulle du vilja se dö i en skräckfilm och i vilken typ av skräckfilm? Om du har något speciellt scenario får du gärna skriva om det. 
 
5. Om du var fast på en öde ö och var tvungen att välja att ha med dig en känd filmseriemördare (Jason, Freddy osv..), vem skulle du välja då och varför?
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Anna T - Nörd & Filmskapare

1. Vilken/Vilka är dina favoritskräckfilmer?
Oh skitsvårt, det är så svårt att välja vad man ska gå efter som bestämmer vad som gör en skräckfilm
bra. Men hmm, gillar verkligen Pan's Labyrinth som jag anser är skräck iaf. Shutter e skitbra.
Första Blair Witch Project.

2. Vilken är din favoritstumfilm?
KÖRKARLEN!!! Älskar den, tycker också massa om sunrise.

3. Vilket filmmonster är din favorit?
Gillar alla monster som skapats av Guillermo del Toro :D

4. Vilken kändis skulle du vilja se dö i en skräckfilm och i vilken typ av skräckfilm? Om du har något speciellt scenario får du gärna skriva om det.
Skulle vilja se Lindsay Lohan dö av en jättesnigel!!! Hahha vet ej xD

5. Om du var fast på en öde ö och var tvungen att välja att ha med dig en känd filmseriemördare (Jason, Freddy osv..), vem skulle du välja då och varför?
Ojoj oj, bra fråga. Skulle nog välja Scream eftersom att det är en "vanlig människa"

2012-10-10 @ 18:33:46
URL: http://www.annatjernstroms.blogg.se
Postat av: Sami

1. Saw III & The Unborn
2. Moderna Tider med Charlie Chaplin
3. Bane (The Dark Knight Rises)
4. Henrik Dorsin skulle jag vilja se vara offer i en liknande scen som den i Saw III, då offrets kropp är fastkedjad i en stol och har endast några fåtal sekunder att lossa kedjorna från kroppens alla delar

5.Helt klart Jason! Jag skulle känna mig trygg i de situationer där man oftast inte känner sig så trygg, Jason är ju känd för att dyka upp lite var som helst och speciellt i de stunder då man inte är så trygg.

2012-10-10 @ 21:09:47
URL: http://www.ihyttan.wordpress.com
Postat av: Lina

Då ska vi se:
1: Jag är svag för Orphan, om man ens kan kalla den för skräck.
2: -
3: Xenomorph:erna i alien 1-4.
4: Jag har alltid stört mig på Diane Keaton så hon hade gärna fått bli ett offer och jag bryr mig inte så mycket om hur hon dör, bara hon dör.
5: Helt klart någon som är männsklig och går att döda, så mannen med Scream masken.

2012-10-11 @ 08:57:28
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Emma

1. Saw-filmerna och Braindead är favoriter!

2. Nosferatu!!!!

3. Pumpkinhead!

4. Paris Hilton dog ju House of Wax, men om jag sk välja någon annan får det bli Mitt Romney i någon Saw-fälla som han misslyckas med !

5. Oj den här var väldigt svårt, men jag skulle nog ta med mig Scream för att han är ändå en människa och jag hoppas att man kanske skulle kunna resonera med honom på något sätt.

2012-10-11 @ 12:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0