Annonser från BloggPartner

Paranormal Activity 4

Hej alla läsare!♥
 

''Filmen är fortfarande ganska spännande och man vill hela tiden få reda på mer om denna demon''

 
Paranormal Activity 4: 5 år har gått sedan händelserna i "Paranormal Activity 2" (2011). Då Katie blev besatt och kidnappade sin systerson Robbie. En nyinflyttad familj flyttar in i ett nytt modernt hem och får Katie och Robbie som grannar. Snart så upplever dottern i den nya familjen konstigheter och den mörka sanningen till allt som hänt fram till nu.
 
 
Nu var det några dagar sedan jag såg Paranormal Activity och har hunnit tänka igenom det jag såg. Jag tycker inte att denna är lika bra som de första tre, för att storyn är mer spretig i denna. Jag tänkte på en hel del frågor som jag hoppades få besvarade, men inga svar kom. Filmen är fortfarande ganska spännande och man vill hela tiden få reda på mer om denna demon och om historien kring den, vilket man får, men kanske inte så mycket som man vill. Jag tycker att början på filmen var lite onödig, man får se gamla klipp från de andra filmerna för att komma ihåg vad som hände, men jag tycker att dem borde ha börjat utan de klippen. 
 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Sami

Låter intressant :)

Svar: :)
Placebohoe

2012-10-25 @ 09:55:27
URL: http://www.ihyttan.wordpress.com
Postat av: Sami

Hej
Nu är min första egna foto-utställning bokad och nu har även min foto-hemsida fått sig en make-over med mycket nytt material så jag vill nu att du kanske kunde kika in där och säga vad du tycker och tänker, kommentaren lämnar du så klart i gästboken som behöver fyllas på med lite kommentarer.

Tack på förhand och jag hoppas att kanske du kan komma förbi på min utställning, mer info på hemsidan.

http://www.enkillemedkamera.se

Svar: vad roligt! Ska kolla in :)
Placebohoe

2012-10-25 @ 12:52:39
URL: http://www.ihyttan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0