Annonser från BloggPartner

Inför Halloween

Hej alla läsare!♥
 

En bild inför Halloween. 

Nu är jag i Polen, jag vaknade för ett litet tag sen. Just nu håller jag på och redigerar, men jag hoppas kunna träffa mina kusiner och gå på bio senare i Silesia. Jag hoppas även kunna hitta några filmer och filmtidningar att köpa. Jag ska även träna med mamma idag, jag har min mmahandskar med sig och hon låter mig träna lås på henne. Om mindre en 1 månad fyller jag år, 16 november och då kommer jag ha en stor fest hos mig, jippie!  Men innan det fyller Tomas år, jag ska till Paris och tävla 8/11-12/11 i en stor SW-tävling med Helen, Lovisa och Gabriella från min mma-klubb. Glöm inte bort att kolla på Infectious Blood trailern!
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0