Annonser från BloggPartner

Filmsamling

Hej alla läsare!♥
 

Jag undrar hur min filmsamling kommer att se ut efter Sci-fi mässan i Stockholm. 

 
Sist kom jag hem med 100 nya filmer och varje gång jag är i Polen köper jag en del också. Ska bli riktigt spännande att möblera om och fixa fram plats. Jag fyller även år 16 november och har önskat mig en del film av mamma, så det ska också bli spännande att se vilka filmer jag får. På tisdag åker jag till Polen i en vecka och ni vet vad det betyder...FILMKÖP! Billiga sådana! Jag kommer nog även att se Paranormal Activity 4 där med mina kusiner, Magda och Dagmara. Jag har runt 1553 filmer nu, någon som vågar gissa på hur många filmer jag kommer ha när året är slut? 
 
 
Dessa inköp är från den senaste Polenresan. 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hur billigt är det egentligen med film i Polen? ^^ haha glöm inte att köpa choklad till mig. :D

Jag gissar på 1851 filmer eftersom du är galen. :P

Svar: Ja ganska billigt brukar köpa filmer som bara är något år gamla på dvd för 20-40 spänn :D fast blu-ray är dyrt :/
Placebohoe

2012-10-13 @ 23:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0