Annonser från BloggPartner

Festival ikväll

Hej alla läsare!♥
 

Ikväll ska jag, Dagmara och Magda på en festival här i Katowice, Polen. 

 Igår var jag på bio och såg The Possession, sen gick jag från köpcentret Silesia hem til Dagmara och Magda. Vi kollade på August Rush och började kolla på Warrior, men Dagmara och Magda var väldigt trötta och ville sova, så då kollade jag på flera filmer till 3 på morgonen. Nu förbereder vi oss för att gå till festivalen sen ska vi till Trendy. Imorgon blir det skräckfilmer på bio två gånger med Dagmara, det kommer bli väldigt kul. 
 
 
Denna bild tog jag under inspelningen av några scener av Infectious Blood. 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Sami

Fan vad kul! Jag vill också till polen, igen :)

Svar: Till Katowice? Haha :)
Placebohoe

2012-10-20 @ 17:27:28
URL: http://www.ihyttan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0