Annonser från BloggPartner

Bordello of blood

Hej alla läsare!♥
 

''Denna film hade kunnat haft mer gore och humor, men den är fortfarande underhållande och rolig''

 
Bordello of Blood: Om en begravningsbyrå som egentligen är ett horhus för vampyrer. Bob Gale och Robert Zemeckis - som skrev manus till Tillbaka till framtiden-trilogin - står för manuset.
 
 
 
Nu har jag äntligen sett Bordello of Blood. Jag vill alltid se mer av The Cryptkeeper och hans skratt! Han är en väldigt speciellt karaktär, som har grymma replik och one-liners och som pratar på ett speciellt sätt. Många välkända ansikten spelar i Bordello of Blood, vilket var väldigt postivit som Corey Feldman och Chris Sarandon. Har ni inte sett Tales from the Crypt-säsongerna eller långfilmerna tycker jag att ni ska göra det. Jag tycker inte att handlingen i denna är lika bra som den i Demon Knight. Denna film hade kunnat haft mer gore och humor, men den är fortfarande underhållande och rolig, därför är den värd en trea. 
 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0