Annonser från BloggPartner

Födelsedagen!

Hej alla läsare!♥
 

Nu kommer bilder från min födelsedagsfest!

 
 
Jag och mamma lagade och bakade i ungefär två dagar. Vi lagade paj, pizza, lasagne och sallad. Sen bakade vi lime/kiwipaj, cheesecake och en tårta. Jag vill tacka alla som kom och firade mig, det var riktigt roligt. 
 
 
Jag, Tomas och André i bakgrunden.
 
 
Lesia, min mamma och Camilla.
 
 
Jag blåser ut ljusen. 
 
 
Nam nam!
 
 
MUUUUUMS!!!

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: BlueRoseCase

Grattis i efterskott!

Svar: Tack :)
Placebohoe

2012-11-18 @ 10:14:19
URL: http://bluerosecase.blogg.se
Postat av: Ella

Grattis i efterskott!

Svar: Tack :)
Placebohoe

2012-11-22 @ 17:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0