Annonser från BloggPartner

The Avengers

Hej alla läsare!

''Det var även kul att se att många utav karaktärerna hade moraliska dilemman som gjorde allting mer spännande.''


The Avengers: En brokig skara individer med superkrafter samlas ihop av den hemliga organisationen S.H.I.E.L.D. för att skydda planeten mot invaderande styrkor från yttre rymden. Tillsammans bildar de motvilliga superhjältarna gruppen The Avengers.

Jag hade länge velat se The Avengers då jag gillar en del utav superhjältefilmerna, speciellt Iron Man 2. Tempot i filmen var riktigt bra och filmen kändes inte alls som 2 timmar och 30 minuter, utan mer som 2 timmar. Hulken spelades riktigt bra utav Mark Ruffalo och jag kände med honom när han kämpade för att inte bli arg.

Jag uppskattade även humorn i filmen som är väldigt typisk för dessa filmer, speciellt från Iron Mans sida, då han är en sådan karaktär. Det var även kul att se att många utav karaktärerna hade moraliska dilemman som gjorde allting mer spännande. Väldigt underhållande film och nu ser jag fram emot Iron Man 3!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Sami

Den verkar ha dragit in en j-vla massa cash filmen :) kanske är något att se trots allt :)

2012-05-10 @ 11:34:37
URL: http://www.ihyttan.wordpress.com
Postat av: Lina

Sami, The Avengers har slagit rekord pengamässigt och filmen är dessutom riktigt jävla bra.



Jag visste nästan att du skulle gilla den Sarah

2012-05-10 @ 13:21:48
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Candy

Jag tyckte att inledningen var jättedålig, fattade inte ens att den var inledningen. :( Trodde mest att det var en trailer, för det var så out of the blue. Dock blev den bättre sedan. Jag gav den 3/5 i betyg. ^^

2012-05-10 @ 15:22:51
URL: http://sugarhearted.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0