Annonser från BloggPartner

Varför har du så få videobloggar?

Hej alla läsare!♥

Varför har du så få videobloggar? :( jag tycker att du borde göra fler och ofta! Jag är säker på att det inte bara är jag som tycker det! :)


SV: Tack så mycket! Jag tycker att det är roligt att göra videobloggar och om fler vill se så ska jag göra fler. Jag har en fråga till er läsare isåfall, vad ska jag videoblogga om? Ge era förslag så kanske ni får se fler vlogs!

En utav de bättre videobloggarna som jag är med i!


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Sami

Bra video :) Hoppas på bättre bildkvalité till nästa inspelning :)

2012-03-19 @ 20:17:30
URL: http://www.ihyttan.wordpress.com
Postat av: Emma

Ja fler videobloggar på ditt filmrum kanske? eller att du bara pratar om film, ditt liv osv? :)

2012-03-19 @ 20:59:34
Postat av: Siri

Visa dina filmer! (: Jag älskar verkligen din blogg, den är så fin och du skriver så intresanta inlägg. Din recensioner är bra och snygga. Älskar att läsa din blogg varje dag <3

2012-03-19 @ 21:02:18
Postat av: Patrik

Du får gärna visa upp dina samlarsaker med. Typ dina dockor, kanske om du har samlat på dig någon autografer eller liknande. Hade varit kul och se. Tack för en jäkligt bra blogg btw. /Patrik

2012-03-19 @ 21:10:26
Postat av: Candy

Jag vill se om det verkligen är sant att ditt bajs är råza!!!!1



Nämen, ett förslag är ju att göra en videoblogg där du recenserar en film. Alltså en videorecension. Eller en där du visar lite MMa-moves. Kanske nån där du lagar polsk mat? :P

2012-03-19 @ 22:52:29
URL: http://sugarhearted.wordpress.com
Postat av: Stamp-E

soft blogg. uppskattar oxå verkligen film. gillar att ge mina egna totalt subjektiva men ändå (ibland haha) genomtänkta recensioner..... schysst filmsamling.. jag har en rätt bra samling vhs :)



släng in en kommentar om du känner för att göra ett länk-byte. MVH Stamp-E p.s. MMA kicks ass hehe

2012-03-19 @ 23:09:27
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Stamp-E

min favorit-genre alla tider är rysare/skräck/splatter/gore, men jag kan ibland uppskatta en bra film oavsett hehe



Sen jag fick barn så har jag fått utöka min repertoar lite grann :D



Din då?



Slänger upp en länk till dig, får ju bjuda mina läsare på det...



Tacksam om du gör det samma... är det något så bara droppa in hos mig o skriv en kommentar...



Ha en bra dag. MVH Stamp-E

2012-03-20 @ 07:39:30
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Malin

Prata om vad som helst, bara du är med! (:

2012-03-20 @ 12:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0