Annonser från BloggPartner

Träning ikväll och planer inför helgen

Hej alla läsare!

Nu ska jag iväg till min MMA & SW träning och är tillbaka vid 23.00.



Idag har jag skrivit en del på mitt treatment, kollat på film och kortfilmer. Sen har jag även lagad mat och förberett mig inför kvällens träning.





Vad ska ni göra i helgen?

Jag ska på ett boxningspass imorgon och efter det ska jag hem till Tomas. Lördagen kommer börja med ett MMA-pass och efter det ska jag hem för att fixa mig inför ett födelsedagsfirande på kvällen. På söndagen ska jag först på ett tjejpass (Thaiboxning) och sedan se Wrath of the Titans på bio. Jag kommer även skriva massor på mitt treatment på söndag för att få det klart inför resan med klassen.
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , ,

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Anna T

Wow ;D va äre för exklusivt födelsedagsfirande du ska på på lördag ;D hohohoh!

Vi ses där ^^

2012-03-29 @ 17:57:03
URL: http://annatjernstroms.blogg.se/
Postat av: Sami

I helgen blir det att jobba :/ du då?

2012-03-29 @ 20:41:44
URL: http://www.ihyttan.wordpress.com
Postat av: Candy

Imorrn ska jag & Jacob till hans familj, på lördag ska vi på Earth Hour-kväll hos en av mina tjejkompisar. På söndag ska jag bara ta det lugnt, behöver vila lite inför veckan som kommer. Så ang. ditt sms: med tanke på hur trött jag är & att det skulle bli lite stressigt med att klämma in spel på söndagen, kanske vi kan ta det till veckan istället? På måndag har jag tvättstuga, men de andra veckodagarna fungerar bra. :)

2012-03-29 @ 22:57:47
URL: http://sugarhearted.wordpress.com
Postat av: Siri

Idag ska jag kolla på film med några kompisar och sen kanske vi ska ut och klubba lite. Imorgon ska jag sitta och plugga, samma sak på söndag. Har lust att gå på bio, ska nog också göra det!

2012-03-30 @ 14:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0