Annonser från BloggPartner

In Time

Hej alla läsare!

''Jag tycker att filmen helt enkelt gick i fel riktning och man hade kunnat göra någonting väldigt speciellt''


In Time: I en inte alls för avlägsen framtid har forskningen kommit så pass långt att man har kunnat stänga av genernas föråldrade. Tiden är nu valutan i världen och den rike kan leva för alltid medan de fattiga får byta in vad de äger för att förlänga sin odödlighet. En ung fattig kille får tag på en förmögenhet av tid men är inte snabb nog att hjälpa sin äldre döende mor. Han blir då jagad av den korrupta polisstyrkan, känd som 'Time Keepers'.

Den började faktiskt väldigt intressant och spännande. Jag gillade relationen mellan sonen och mamman, den var väldigt fin och när hennes tid var nära att ta slut var det spännande. Filmen fortsatte i en bra riktning fram tills festscenen och efter det blev det bara ren action som blev långtråkig.

Riktigt synd att filmens början förstördes utav de tråkiga actionscenerna som aldrig lyfte. Jag tycker att filmen helt enkelt gick i fel riktning och man hade kunnat göra någonting väldigt speciellt, men istället valde man att bara satsa på action utan innehåll i andra halvan utav filmen.




Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Emilia

Anledning till att jag såg den här filmen: Cillian Murphy.

2012-03-31 @ 22:45:25
URL: http://trustingeternity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0