Annonser från BloggPartner

Hur ofta köper du film? Var din pappa också filmälskare?

Hej alla läsare!♥

Nu ska jag besvara två stycken frågor som jag fick under frågestunden, besvarar fler i andra inlägg.

Jag fick många intressanta frågor och vill ni ställa fler får ni gärna göra det. Frågorna var:
Hur ofta köper du film? Var din pappa också filmälskare?

Sv: Just nu har jag inte så mycket pengar och det har blivit alltför lite filmköp den senaste månaden, men jag beställde Warrior på blu-ray och 4 andra filmer för några dagar känns, vilket känns bra!



SV: Ja min pappa älskade också film. Han skrev egna manus till skolan han gick på som sedan spelades in utav dem. Jag brukade alltid kolla på film med pappa och Jurassic park var våran favoritfilm.



300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0