Annonser från BloggPartner

Update om mina projekt

Hej alla läsare!♥

Jag har verkligen dragit igång med många projekt sommaren 2012.

Först spelade jag in Kocha Cie? En polsk film som jag har skickat till olika festivaler och som inte finns att se på youtube ännu. Sen spelade jag in Anya som dem flesta av er nog har sett, om ni inte har gjort det så tycker jag att ni ska se den. Sen spelade jag in Once every month, den var mer en impuls än något inplanerat. Nu har jag dragit igång ännu ett projekt tillsammans med Jacob och Angelica. Förhoppningsvis börjas en del spelas in i Juli och jag ser verkligen fram emot detta. Jag hoppas verkligen att ni kommer att följa det projektet för det kan utvecklas till någonting stort. Sen ska jag även spela in andra projekt i Augusti och även spela in så många kortfilmer jag kan. Många av mina projekt har varit filmade i svart-vitt, vilket jag är väldigt förtjust i, men det nya projektet kommer vara i färg, kanske kommer en och annan scen vara i svart-vitt ibland. Självklart kommer jag att uppdatera om vad som händer i mina projekt på bloggen och twitter.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Anna T - Nörd och Filmskapare

Va kul ^^!! Jag har hittills spelat in 2 filmer i sommar, ja hoppas de blir fler ^^

2012-06-17 @ 16:19:07
URL: http://annatjernstroms.blogg.se/
Postat av: Candy

Det ska verkligen bli spännande att spela in det här med dig! :) har tyvärr inte hunnit skriva något idag för jag har haft träning och sedan en massa att skriva på min inlämningsuppgift, men jag ska se om jag kan skriva lite imorgon. :)

2012-06-18 @ 22:24:44
URL: http://sugarhearted.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0