Annonser från BloggPartner

The Double garden

Hej alla läsare!♥

''Det här skulle kunna blivit en riktigt bra film, handlingen låter toppen, men utförandet är förfärligt.''



The Double garden: En galen vetenskapsman experimenterar med köttätande växter och skapar en människolikätande växt. Växten kan gå, skrika och givetvis äta allt möjligt som kommer i vägen för den, doktorn kan nu ge igen mot alla sina fiender.
Det här skulle kunna blivit en riktigt bra film, handlingen låter toppen, men utförandet är förfärligt. Växten är ingen växt utan en man i kostym och det är så tydligt att det bara ser löjligt ut och inte löjligt på ett bra sätt. Allting i filmen är väldigt tråkigt och nästa outhärdligt, men jag är en sådan person som måste kolla klart på allting som jag börjar kolla på. Filmen går även under namnet Revenge of Dr X.
Slutet är väldigt tråkigt och inte spännande alls, dessutom brydde jag mig verkligen om vad som hände med karaktärerna och hoppas att alla skulle dö efter 10 minuter så jag slapp se filmen, men det hände inte tyvärr. Denna film får en bottenplacering.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0