Annonser från BloggPartner

Chronicle

 Hej alla läsare!♥
 

''Många har haft problem med slutet och verkligen inte gillat det''

 
Chronicle: Tre ungdomar får superkrafter efter att ha gjort en enastående upptäckt. De dokumenterar sina krafter och vad som till en början används till harmlösa rackartyg tar snabbt en mörk vändning...
 

 
Jag gillar filmer som byter riktning och övergår till något man inte alls förväntade sig, vilket Chronicle gör på ett bra sätt. Många har haft problem med slutet och verkligen inte gillat det, men jag gillade det väldigt mycket trots att det blev överdrivet tycker jag att det förstärkte huvudkaraktärens känslor. Jag kände hur huvudkaraktären hade stängt in så många känslor och jag tyckte inte alls att det var konstigt att allting gick så långt. Jag gillade sättet som den är filmad på och den kändes realistisk trots att den handlar om superkrafter. 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Stamp-E

alltså vilken film... helt fantastisk... jag är helt lyrisk... underbar...

2012-06-26 @ 07:53:28
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0