Annonser från BloggPartner

Smittsamt blod - Inspelningen i fredags

Hej alla läsare!♥
 

''Vi började filma vid 16.30 ungefär och efter det rullade allting på väldigt bra.'' 

 
Jag gick upp ganska tidigt i fredags för att fixa de sista detaljerna och kolla så att alla som skulle vara med verkligen skulle dyka upp. Tomas, Angelica, Jacob, Sofia, Daniel & Staffan kom vid 14.00 och min mamma var även hemma för att hjälpa till. Mellan 15.30 - 16.15 kom alla skådisar och först blev det fotografering med allihopa och efter det gick jag igenom scener med alla skådisar. Mamma hade bakat kanelbullar och fixat goda mackor som gick åt, vilket var kul. Vi började filma vid 16.30 ungefär och efter det rullade allting på väldigt bra. Enligt schemat skulle vi vara klara runt 22.00, men vi blev klarar ca 19.30. Det var väldigt roligt att filma och väldigt kul att vara med och skådespela. 
 
 
Jag har precis börjat med att redigera första avsnittet och det ser bra ut än så länge. Nu kan jag äntligen skriva en handling till första avsnittet. Anja har en fest hos sin kompis Amanda och har bjudit in ganska många av sina kompisar. Alla snackar med varandra och har roligt, men plötsligt tar allting en mörkare vändning. Jag, Angelica och Jacob har skrivit manus tillsammans och vi kommer fortsätta skriva hela serien tillsammans. 
 
 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Nanaki Kaw~

WOW! Spännande!
Kommer ni till att publicera det sen? :)

Svar: None
Placebohoe

2012-07-24 @ 13:03:51
URL: http://nanakikaw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0