Annonser från BloggPartner

Rosor

Hej alla läsare!♥

Idag blir det picknick! 



Jag har bakat en väldigt god cheesecake och nu håller jag på med att göra potatissallad, grilla chorizo och göra sallad. Jag ska iväg med några kompisar till Hässelby där vi ska ha picknick och kanske spela lite. Sen på natten blir det UFC 148, en av de mest efterlängtade matcherna finns med på kortet! Kommer bli galet! Vad ska ni göra idag? 
 
 En bild tagen av mig. 
 
 
 
 
 
 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Sami

Låter galet kul! Gott med chorizo.
Jag ska nog äta lite gott och dricka lite gott :) kanske någon film!

Svar: Det var väldigt kul :D Jag ska se någon film ikväll och sen sitta uppe och titta på MMA :)
Placebohoe

2012-07-07 @ 17:37:17
URL: http://www.ihyttan.wordpress.com
Postat av: Candy

Det var mysigt att ha picknick med dig! ^^Det måste vi göra om snart. :) Vi måste även spela lite mer Plump så att jag kan vinna stort fler gånger. ;)

Svar: Ja det var kul med picknick, plump var också kul! Det är ju kul att bara vara med ;) HAHA
Placebohoe

2012-07-07 @ 20:19:17
URL: http://sugarhearted.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0